Tvillingmorsan

Tvillingmamma till Loke och Freja, gift med Anders. Jag har vunnit över cancern men har en lång väg kvar

Trist väder idag

Publicerad 2016-03-19 15:30:21 i Allmänt, Loke och Freja, Vardagslivet,

Snöblandat regn men inte alltför kallt, 
Men blött! 
Synd att jag hade glömt regnkläderna på dagis för blött blev de iaf ;) 

Vi har vart ute och hämtat ved iaf och barnen tog fram sina stolar som ska va på altan i sommar :) 



Nästa vecka ska älskade Svea få somna in efter en tråkig dom från veterinären, 
Hon har som sagt artros men alla muskler i hennes bakdel/ben är nästan borta så om hon ex ramlar, leker eller så är det stor risk för fraktur och akut avliving istället. 
De vill man ju absolut inte ska hända så hon ska få somna in och komma till hundhimlen. 
Barnen verkligen älskar henne och de är sorg hemma nu, all kommer sakna henne otroligt mycket. 
Världens snällaste och mest barnvänliga hund <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

heter jag och är gift med min stora kärlek och tillsammans har vi våra underbara tvillingar Loke och Freja födda 131015. Har vunnit över cancern men har fortfarande en väldigt lång väg kvar innan allt är som det ska igen. Följ gärna mitt liv i text och bild. Fuck cancer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela