Tvillingmorsan

Tvillingmamma till Loke och Freja, gift med Anders. Jag har vunnit över cancern men har en lång väg kvar

Älskade lilla Svea

Publicerad 2016-03-10 21:16:28 i Allmänt, Vardagslivet,

Svea börjar bli riktigt dålig, hon har fått artros och får medicin för de men efter att provat va utan medicin i 2 dagar 
Faller hennes bakdel hela tiden och hon är extremt vinglig på bakbenen. 
12 år är hon så en gammal dam som ändå har vart väldigt pigg. 
Hon är pigg nu me men som sagt hon faller och släpar benen efter sig, tror tyvärr inte hon har så långt kvar :( 
Anders tror hon kommer avlivas nästa vecka beroende på vad veterinären säger.. :( 

Mitt hjärta blöder, tårarna är på g hela tiden! 
Barnen älskar henne och dom kommer sakna henne otroligt mycket! 

Vår älskade familjemedlem! 
Men som sagt vi vet inte till 100 förns dom kollat henne mer men vi vet att de är nära :( 



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-12 22:57:28

Jag känner med Er alla.Kram på Er alla❤❤❤ Mormor, mamma och svärmor❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

heter jag och är gift med min stora kärlek och tillsammans har vi våra underbara tvillingar Loke och Freja födda 131015. Har vunnit över cancern men har fortfarande en väldigt lång väg kvar innan allt är som det ska igen. Följ gärna mitt liv i text och bild. Fuck cancer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela