Tvillingmorsan

Tvillingmamma till Loke och Freja, gift med Anders. Jag har vunnit över cancern men har en lång väg kvar

Totalt lyckad helg

Publicerad 2016-01-10 01:22:52 i Allmänt, Loke och Freja, Vardagslivet,

Barnen är på Muskö den här helgen 
Och verkar ha haft de väldigt bra! 
Både busat, åkt pulka och hjälpt till att skotta snö :) 

Men vi saknar våra småttingar här hemma och det känns väldigt tyst och tomt! 
Men imorgon kommer dom hem :) 

Vi har haft en otroligt bra helg jag och Anders. 
Igår firade vi Anders och vår bröllopsdag. 
Vart middag i stan och sen vart de utgång, vi gled in på Harry b James och drog sedan vidare till pub anchor! 
Dalle och hans tjejkompis stannade kvar hemma hos oss på natten och lyssnade på musik och drack Rom och Cola! 
Vid 6 deckade allihopa... 

Idag har ja och Anders fortsatt vår mysiga helg med middag på taco bar och sedan bio. 
Vi glodde på en man som heter Ove 
Vilken otroligt rörande film man kunde tro man va på smällen så mycket som tårarna rann under filmen samtidigt som man ibland fick skratta lite också.. 

Nu har vi myst ner oss i soffan och glor på gåsmamman.. 







Jag älskar dig! 
<3









Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-10 19:03:35

Gåsmamman👍 Så bra!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

heter jag och är gift med min stora kärlek och tillsammans har vi våra underbara tvillingar Loke och Freja födda 131015. Har vunnit över cancern men har fortfarande en väldigt lång väg kvar innan allt är som det ska igen. Följ gärna mitt liv i text och bild. Fuck cancer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela