Tvillingmorsan

Tvillingmamma till Loke och Freja, gift med Anders. Jag har vunnit över cancern men har en lång väg kvar

3 års bröllopsdag och internationella tvillingdagen

Publicerad 2016-02-02 20:33:39 i Allmänt, Loke och Freja, Vardagslivet,

Idag har de blivit mycket grattis, presenter från världens bästa A och middag på restaurang bara vi två! 
<3 

Firar 3 år idag, de absolut bästa som hänt i mitt liv är att säga ja till min Anders, min bästa vän och min andra halva! 
Att du är pappa till mina barn, den bästa pappan som finns! 

Jag älskar dig till månen och tillbaka tusen gånger om. 

Tack älskling för idag 
Och grattis älskade Loke och Freja
På internationella tvillingdagen! 
<3 




Min fina familj <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

heter jag och är gift med min stora kärlek och tillsammans har vi våra underbara tvillingar Loke och Freja födda 131015. Har vunnit över cancern men har fortfarande en väldigt lång väg kvar innan allt är som det ska igen. Följ gärna mitt liv i text och bild. Fuck cancer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela